~Sarapan Teristimewa~

Dulu masa masih belajar kat UTM teringat selalu tak sarapan lebih2 lagi kalu ada kelas seawal jam 8 pagi. Nak jalan gi kelas dalam 15 minit. Kalau tak pun kena keluar awal tunggu bas. Jadinya selalu tak sempat sarapan, kalau hujung minggu je suka kumpul dengan kawan2 sarapan sama2… bestnya masa tu…:)

Hehe hari sabtu lepas, ana “disediakan” sarapan istimewa oleh seseorang—> huhu, teka siape??

Biasanya hari minggu si dia selalu sibuk di lab, hehe alhamdulillah, kalau hujung minggu dia sudi masakkan pula untuk ana…mmm susah tu nak dapat peluang;) hehe..Nak tengok hasil tangan suami ana yang tersayang? enjoy…

ni secara keseluruhannya….;) ada roti prata, telur dadar gulung, daging burger, sosej, tomato, salad, mayonis, sos dan yang paling mahal sekali kopi radix huhu

ni pulak cara nak makan dia…mmm mewahnya…. syukur alhamdulillah pada Allah yang mengurniakan rezeki pada kita…

Paginya hujan renyai-renyai..kata Yamamoto sensei sekarang musim hujan (biasanya bulan 6 ni lah)… memang selalu hujan, biasanya jemur kain pun dalam rumah je. Tapi oleh sebab suhu agak tinggi, kering juga. Lepas sarapan kami ada jemputan ke majlis kesyukuran zakiah& zairol yang baru sahaja berkahwin beberapa bulan lepas.

ahna dan ahya bersiap nak gi umah makcik zakiah

ni masa jalan nk gi kesana, ada pakcik ammar, makcik hajar dan makcik ina

Petangnya jalan2 cari barang keperluan dapur….tu je untuk hujung minggu lepas. InsyaAllah kalau ada apa2 update lagi pasni…wassalam

This entry was posted in DIARI KEHIDUPAN KAMI and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to ~Sarapan Teristimewa~

  1. ieyna says:

    mak cik ina nye xnampok…hihi.time kaseh kak ct ina tmpg ye..=p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s