Jalan2 bersama ahna wa ahya

Petang tadi kebetulan ada adik datang rumah.  Saje ziarah lepas dia habis kelas. Teringat ana tertinggal basikal masa pergi buat projek karipap untuk kurosawa san punya matsuri (perayaan). Ana nak balik masa tu dah gelap, jadi akhi pun datang amik dengan kereta je kebetulan masa tu nak keluar cari barang… maka tertinggallah jitensha ana yang ada tempat duduk kakak dan adik.

Sekalian, nak pi amik barang2 yang turut tertinggal kat sana tu, kami berempat berjalanlah kaki menuju ke rumah macik Naziha ni. Sepanjang perjalanan sekitar 5- 10 minit tu, saje ana amik gambar2 yang di rasakan menarik mata ni…

hana

bunga apa ye ni? gomen…ana pun tak tau, yang pasti cantik bangat😀

hana

di sebalik kemerahan, terselit kesucian yang putih bersih…kirei desu ne..

hana

macam2 warna ada..

hana

yang ni warna nya pucat sikit, kelopak pun lain sikit

hana

mawar putih..

ahna & naziha

kakak & macik naziha on the way…

rumah naziha

nilah rumah macik naziha…penuh dengan ciri kejepunan kan…

ahna&ahya

hurm~…kakak dan adik main pasir lah pulak masa tunggu ummi amik beskal..

Tulah serba sedikit xtvt kami bersama petang tadi. Omoshiroi… InsyaAllah lepas ni ummi practise lagi bawak adik dan kakak naik beskal jalan2 ye…😛

This entry was posted in BUMI JEPUN, DIARI KEHIDUPAN KAMI and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to Jalan2 bersama ahna wa ahya

  1. abuabubakr says:

    waaaa comelnye kakak dan adik !

  2. diana_spk says:

    it’s amazng..the creation. it’s nc if i could b der 2.. opssss..huge hug to ahna n ahya too:)

  3. ctaf05 says:

    thanks a lot 4 the comments..D, ask ur husband lah to come here as a trip or vacation😉 then we can serve both uf u and alya here. dou (how)? 😀

    alhamdulillah moga akhlak kakak dan adik juga comel…ne…

  4. diana_spk says:

    insyaallah…i will.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s